następny co szuka dziury w całym człowieku turbina i tylko turbina i nic więcej. Nie chcesz wchodzić w koszty przerasta cię ta naprawa boisz się to przypierdalaj skodzinie od 3 tysiaków w górę to po pół roku nie będzie ci odcinać, ja tak robbię już w drugiej octavi auto ma 207000 tyś i jeszcze turbina jest w oryginale. I ku...wa nic sie przez to okładanie silnika nie zepsuje będzi ejeżdził jeszcze długo i szczęśliwie
Dziwnie gaśnie
Zwiń
X
-
Dziwnie gaśnie
Witam.
Mam skode cctavie 1,9 tdi 90km 2003 rok, ostatnio rozwaliłem miskę olejową i przejechałem około 20 km ale nic się nie zapaliło tzn. kontrolka od oleju, dopiero rano zobaczyłem plamę oleju pod samochodem i nie był odpalany. już wszystko zrobiłem, odpaliłem przejechałem się i wydaje się być oki. Tylko jakoś dziwnie gaśnie tzn. jak by lekko szarpnęło w ostatniej fazie gaszenia. u was też lekko bujnie silnikiem jak się gasi? bo już nie wiem czy to tak było i to tylko przewrażliwienie poprzedniej usterki czy może coś jest nie tak? może to objaw przytartego silnika??
Jestem ciekawy co wy o tym sądzicie??
a czy kontrolka zaznaczona na czerwono w poniższym zdjęciu jest również związana z olejem??Załączone pliki
-
-
a czy kontrolka zaznaczona na czerwono w poniższym zdjęciu jest również związana z olejem??
Miga -> Jeśli w wyniku przerwy w zapłonie może nastąpić uszkodzenie katalizatora.
Świeci -> Jeśli podczas jazdy wystąpiła nieprawidłowość, która mogłaby pogorszyć jakość spalin (np.sonda lambda)
Postępowanie -> zmniejszyć obroty silnika i dojechać do najbliższego warsztatu na diagnostykę silnika.
Komentarz
-
-
a ile może kosztować ewentualne zbadanie silnika stetoskopem, żeby sprawdzić czy nic nie jest przytarte??
[ Dodano: Wto 23 Lut, 10 20:37 ]
aha czyli ta kontrolka jest tylko od układu paliwowego/spalinowego. tylko chciałem się upewnić bo już wcześniej podłączałem go pod kompa i pokazało że coś jest z ciśnieniem nie tak i znalazłem pęknięty przewodzik od turbo. a ta lampka powinna sama zgasnąć czy trzeba podpiąć znów pod kompa i wykasować bład??
Komentarz
-
-
Kontrolka którą wskazałeś, i która Ci się świeci, to kontrolka check engine. Samo skasowanie błędu nie powoduje likwidacji usterki. A jeśli usterkę usunąłeś to podłącz kompa i usuń błąd. Tyle w temacie kontrolki. A co do bujnięcia silnika przy gaszeniu to sprawdź klapkę w egr. Ona powoduje takie twarde zgaszenie silnika, i jego właśnie bujnięcie.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
Komentarz